vrijdag, december 26, 2008

Secret Sisterswap

Afglopen zondag hebben we met Carla Anita Patrice Klaartje Evi Charlene en ik een Secret sisterswap gedaan, de afspraak was om een doos te maken met eigen gemaakte spulletjes en enkele cadeautjes, hierboven zie je de dozen de grote ronde doos had Carla voor mij gemaakt!!Het was super gezellig geweest, en er waren weer prachtige creatie's gemaakt.Meiden bedankt allemaal nog!!
We waren bij Anita en Harrie uitgenodigd, die ons goed verzorgd hebben met een natje en een droogje;o))

Carla had voor mij de doos met inhoud gemaakt, een klein boekje een mapje voor b.v mijn sps kaarten in te bewaren en een notitieblokje!!


En natuurlijk hartstikke mooie kadootjes!!



dit is de inhoud van de doos(pizzadoos) die ik voor Anita gemaakt had!!




de buitenkant van de Pizza doos waar ik een layout opgemaakt had!!





1 opmerking:

Anita zei

JA hij is echt HELEMAAL SUPER!!!
Ik ben er nog steeds erg mee in mijn sas, en laat hem iedereen zien die hier binnenkomt. Echt KEISKON!