vrijdag, november 16, 2007

Stempeldagje bij Nellie

Vorige week ben ik heel onverwachts een dagje wezen stempelen bij Nellie.Op haar picturetrail had ik haar prachtige kasten gezien op de stempelkamer, en zij nodigde mij uit om te komen kijken en een dagje samen greatief bezig te zijn!! Nou en dat is het geworden!! dit schilderijlijstje hebben we gemaakt, het lijstje is van Aktion en heeft verschillende hoogtes,en een zilverkleurige lijst, de gestempelde afbeeldingen zijn 7.5x7.5 cm.!!Heel leuk om te doen, en Nellie, de kasten gaan er bij mij ook komen ;o))

6 opmerkingen:

Christianne zei

Anne,

Je schilderij is erg mooi geworden.

Anita zei

SUPERRRRRRRRRRRR je werkstuk......maar ook wat komen gaat!!!!!!!! Mazzelaar :).

Angelina zei

Prachtig!

Evi zei

Heel leuk!

Nellie zei

Hij blijft prachtig Anne!!

Catharina Maria zei

Wat een fantastisch mooi werk Anne .En....over die kasten bij Nellie droom ik ook al zo lang !